Ik heb al een TMS. Waarom MendriX tóch interessant voor je kan zijn…

Waarom zou je op zoek gaan naar een ander systeem als je er al één hebt? Een goede vraag, die we ook met gemak kunnen beantwoorden. Hoe vaak zien we het niet dat klanten overstappen. Dat is in de meeste gevallen niet eens omdat ze zo’n ‘slecht TMS’ in huis hebben, maar eerder omdat dit TMS niet meer bij ze past.

Als ondernemer ben je continu in ontwikkeling. Door de jaren heen maak je groei door en in veel gevallen zie je ook je bedrijf ontwikkelen: je specialiseert je, gaat internationaal, kortom misschien passen oplossingen die in het begin voldeden, nu niet meer. Voldoende reden om ook de software eens onder de loep te nemen, waarmee je grip wilt houden op je logistieke processen. Voldoet die nog wel? Als je huidige TMS-aanbieder niet mee kan of wil groeien/ ontwikkelen, dan is het tijd om op zoek te gaan naar wat anders.

Vanuit MendriX adviseren we altijd om vooral goed om je heen te kijken. Hoe? Kijk maar eens bij onze concullega’s. En kom vervolgens bij ons aankloppen met je uitdaging. Graag laten we je ook meekijken in de keuken van een collega-ondernemer die MendriX TMS / MendriX Mobile ook gebruikt. Ofwel, ga op referentiebezoek. Ook als je wel tevreden bent over je huidige systeem, kan zo’n referentiebezoek leerzaam zijn. Een ander idee is om je te oriënteren op de ICT & Logistiek, waar je niet alleen alle trends / ontwikkelingen in de markt meekrijgt, maar waar ook de beste aanbieders van Transport Management Systemen zich profileren.

De meest gehoorde reden waarom klanten over stappen op hét TMS van MendriX?
Wat MendriX vaak hoort is dat ondernemers graag aan klanteisen tegemoet willen komen. Met hun huidige TMS kunnen ze hun klanten niet het inzicht geven wat ze willen. Het is niet meer van deze tijd om een hele dag te wachten op een bestelling, of die nu gedaan is op zakelijk gebied of privé. Ondernemers kiezen daarom vaak voor gebruik van MendriX TMS, omdat ze daarmee hun klanten wél het vereiste inzicht kunnen geven.

Ook gehoord:
We zitten vast in / aan een maatwerkoplossing. Iedere ontwikkeling komt 100% voor rekening van mij en is daardoor simpelweg te kostbaar.
Onze huidige TMS aanbieder innoveert niet snel genoeg en de wereld om mij heen verandert. Ontvangers stellen steeds hogere eisen. Cool Blue zet hierin de standaard. HELP, ik kan niet meer mee!